- Γράφτηκε από τον Διευθυντή Δημήτρη Χατζή
Με μεγάλη χαρά ανακοινώνουμε ότι το Γυμνάσιο Πυθαγορείου τιμήθηκε με την Εθνική Ετικέτα Ποιότητας eTwinning 2025 για το έργο μας «CALL – Culture and Language Links». Η διάκριση αυτή αποτελεί αναγνώριση της σταθερής προσπάθειας που καταβάλουμε για μια εκπαίδευση που ξεπερνά τα όρια της τάξης, κάνει γέφυρες με άλλους πολιτισμούς και προάγει τη γλώσσα ως φορέα πολιτισμού και επικοινωνίας.

- Γράφτηκε από τον Διευθυντή Δημήτρη Χατζή
Ολοκλήρωση του eTwinning Προγράμματος «CALL – Culture and Language Links» στο Γυμνάσιο Πυθαγορείου
Με ιδιαίτερη χαρά και υπερηφάνεια, το Γυμνάσιο Πυθαγορείου ανακοινώνει την επιτυχή ολοκλήρωση του ευρωπαϊκού eTwinning προγράμματος με τίτλο «CALL – Culture and Language Links», το οποίο υλοποιήθηκε κατά τη σχολική χρονιά 2024–2025, από τον Οκτώβριο έως και τον Μάιο. Το πρόγραμμα συνδύασε τον πολιτισμό με τη γλωσσική επικοινωνία, ενισχύοντας τη διαπολιτισμική συνείδηση των μαθητών μέσα από ένα δημιουργικό και συνεργατικό περιβάλλον.

Στο πρόγραμμα συμμετείχαν 182 μαθητές οργανωμένοι σε 18 ομάδες από οκτώ διαφορετικές ευρωπαϊκές χώρες: την Ελλάδα, τη Γαλλία, την Ισπανία, την Ιταλία, τη Γεωργία, τη Ρουμανία, την Πολωνία και την Τουρκία. Το Γυμνάσιο Πυθαγορείου εκπροσωπήθηκε επάξια από δέκα μαθητές όλων των τάξεων, υπό την επίβλεψη των εκπαιδευτικών κ.Τότσα Βίκυ και κ.Τσακνάκη Αλεξάνδρας, οι οποίες συντόνισαν με αφοσίωση την ελληνική συμμετοχή και καθοδήγησαν τους μαθητές σε όλες τις φάσεις του έργου.
- Γράφτηκε από τον Διευθυντή Δημήτρη Χατζή
ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΠΥΘΑΓΟΡΕΙΟΥ ΣΤΟ ΕΥΡΩΠΑΙΚΟ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ eΤwinning ΜΕ ΤΙΤΛΟ «CALL-Culture and Language Links”

Στα πλαίσια ενός προγράμματος eTwinning, το Γυμνάσιο Πυθαγορείου ξεκίνησε μια εξαιρετικά ενδιαφέρουσα συνεργασία με σχολεία από άλλες χώρες, όπως η Τουρκία, η Γαλλία, η Ισπανία, η Ιταλία, η Γεωργία, η Πολωνία και η Ρουμανία. Το eTwinning αποτελεί μια σημαντική πλατφόρμα που προάγει τη συνεργασία μεταξύ σχολείων σε πανευρωπαϊκό επίπεδο, δίνοντας τη δυνατότητα σε εκπαιδευτικούς και μαθητές να επικοινωνούν, να ανταλλάσσουν γνώσεις και να εργάζονται από κοινού σε διάφορα έργα. Μέσα από τη χρήση τεχνολογικών εργαλείων, η πλατφόρμα προωθεί τη δημιουργικότητα, τη διαπολιτισμική επικοινωνία και την ανάπτυξη δεξιοτήτων που είναι απαραίτητες για το σύγχρονο κόσμο.
- Γράφτηκε από τον Διευθυντή Δημήτρη Χατζή
ARISTARCHUS Project
Artistic Reality In School educaTion: enActed, Reflective and Collaborative learning with the HUman orrery Space
Καλλιτεχνική Πραγματικότητα στη Σχολική Εκπαίδευση: Ενεργητική, Αναστοχαστική και Συνεργατική μάθηση με το Human Orrery

Τα τελευταία 50 χρόνια, οι άνθρωποι έχουν επιτύχει τεράστια επιτεύγματα στην εξερεύνηση του διαστήματος και συνεχίζουν, να εμπνέουν τη νεότερη γενιά σε θέματα επιστήμης και αναζήτησης του ηλιακού μας συστήματος. Η αστρονομία παρέχει κίνητρα στους μαθητές ώστε να αναπτύξουν δεξιότητες παρατήρησης, να ανακαλύψουν μεθόδους επιστημονικής έρευνας και να εξερευνήσουν μερικούς από τους θεμελιώδεις νόμους της φυσικής και έννοιες των μαθηματικών σε ένα ελκυστικό και ουσιαστικό πλαίσιο.
κλικ στην εικόνα για μεγέθυνση
Η διδασκαλία της αστρονομίας στο σχολείο είναι πάντα μια πρόκληση. Στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, οι εκπαιδευτικοί ειδικεύονται σε ένα γνωστικό αντικείμενο. Ως εκ τούτου, η δημιουργία ενός ολιστικού πλαισίου διδασκαλίας φιλοδοξεί να υποστηρίξει την υλοποίηση ουσιαστικών μαθημάτων STEAM.



